Blogurile devin acum din ce in ce mai importante in mass-media. Multe agentii si companii au recunoscut acum potentialul blogurilor bine dirijate si coopereaza cu bloggerii sa le foloseasca. Companiile folosesc asa-numitele “advertoriale” pentru a raspandi cuvantul despre oferte si produse, care sunt publicate pe bloguri.

Advertorialele sunt o publicitate deghizata ca un editorial; ele sunt articole care par a fi informative, dar sunt de fapt destinate promovarii unui produs sau unui serviciu.

Advertorialele sunt reclame care apar in mass-media, fie ca sunt reviste, ziare sau site-uri online. Acestea sunt utilizate de marketing pentru a educa consumatorii potentiali despre caracteristicile unui produs. Acestea pot fi utilizate pentru a viza o anumita categorie de persoane prin alegerea unui mediu potrivit pentru a publica articolul.

Vanzare de advertoriale – cum sa promovezi un blog cu ajutorul unor advertoriale

Ce face ca publicitatea prin advertoriale sa mearga atat de bine? Cinci componente s-au adunat intr-o modalitate corecta de a da rezultate excelente. Cresterea traficului pe site-ul dvs. prin intermediul blog-ul dvs. este unul dintre principalele obiective.

Desi advertorialele sunt bine evaluate si prezente in cele mai multe campanii de optimizare, trebuie sa stim inca de la inceput avantajele si dezavantajele sau riscurile care trebuie intreprinse. Iata principalele avantaje:

Atragerea atentiei – daca publicitatea apare ca un articol obisnuit (in prezent, aceasta se aplica si mediului online), se citeste de pana la sase ori mai mult. Acest lucru se datoreaza faptului ca oamenii citesc mai angajat un articol informativ si interesant decat o publicitate simpla sau un text pe un banner.

Credibilitate – Advertorialele au prioritate in acest sens in detrimetrul altor tipuri de publicitate. De ce? Deoarece, de cele mai multe ori, ele fac o poveste bine sortita si bine conceputa, care enumera subtil calitatile unui produs sau ale unei marci. Articolul va fi mai credibil daca este postat pe un site de renume.

Amintiti-va ca scopul aici este de a va pozitiona advertorialul alaturi de restul continutului de valoare. Titlul trebuie sa atraga cititorul in acelasi mod in care ar fi facut orice alt articol din pagina.

Realizarea procesului de construire a legaturilor intr-un mod natural, adecvat pentru motoarele de cautare. Cele mai valoroase backlink-uri provin din posturi si articole publicate pe site-uri web (cu autoritate superioara) si contribuie la cresterea vizibilitatii in cautari.

Ele stimuleaza procesul de indexare al paginilor, ceea ce sporeste vizibilitatea si conduce la pozitiile cele mai inalte posibile, bazate pe anumite cuvinte cheie in cautari.

Cresterea vizibilitatii si o mai buna pozitionare in rezultatele cautarii organice au fost recent obiective principale pentru proprietarii multor bloguri si site-uri. Bineinteles, o vizibilitate mai buna presupune o autoritate superioara, dar si posibilitatea de a creste rata de conversie, ceea ce aduce venituri mai mari.

Toate aceste avantaje se pot obtine numai daca publicam articole exemplare, continutul fiind scris nu pentru motoarele de cautare, ci, in primul rand, pentru publicul tinta.

SONY DSC

Promovare blogeri prin advertoriale

Obiectivul dvs. este de a creste afacerea, desigur. Sunteti cu siguranta pe drumul cel bun daca credeti ca modul de a realiza acest lucru este prin generarea de continut valoros. Cu toate acestea, ar trebui sa scrieti continut care este de top.

Daca intr-adevar scrieti si postati advertoriale, exista posibilitatea ca dumneavoastra sa nu fiti constienti de acest lucru. Problema cu reclamele este ca au un ton extrem de promotional, desi par sa fie pur informative la prima vedere. De fapt, advertorialele sunt menite sa promoveze un produs sau un serviciu.

Singura diferenta dintre un advertorial blog si un advertorial conventional, este platforma. Anunturile clasice pot fi plasate pe orice site popular, in timp ce reclamele pe blog sunt publicate doar pe bloguri. Mai important, advertorialele blogului, la fel ca reclamele conventionale, arata exact ca orice alt continut. Un advertorial blog este prezentat in stilul grafic al blogului si adaptat la structura celorlalte articole, astfel incat reclamele sa se imbine cu restul continutului.

Pentru a face advertorialele mai atractive, imaginile si videoclipurile sunt adesea folosite pentru a sustine prezentarea produsului si pentru a spori interesul cititorului. Aceste ajutoare vizuale pot oferi adesea cititorului valoare adaugata si sa trezeasca un interes real pentru ei. In multe cazuri, advertorialele pentru promovare blogeri au mai mult succes decat alte forme de publicitate, cum ar fi reclamele banner, multi utilizatori ignora imediat acest tip de publicitate.