A huge collection of 3400+ free website templates, WP themes and more at the biggest community-driven free web design site - JARtheme.COM
Home / Relatii & Sex / Exercitii pentru un posterior bombat

Exercitii pentru un posterior bombat

Exercitii usoare pentru un posterior bombat

Stai in picioare cu abdomenul incordat si calcaiele lipite, labele picioarelor pe diagonala, orientate catre exterior. Tine mainile pe spatarul unui scaun pentru ca sa-ti mentii mai usor echilibrul.

Alege 2 greutati pentru a da intensitate exercitiului. Tine trunchiul si abdomenul drept, in timp ce te sprijini in piciorul din fata pentru sa reveni la pozitia initiala. Nu privi genunchii in timp ce executi exercitiile. Fa 2-3 seturi pe zi a cate 8-16 miscari per set.

Mersul: Multi nu il numesc exercitiu, dar sa stiti dragele mele ca pe langa faptul ca este sanatos, o ora de mers pe jos arde 300 de calorii.

About

Check Also

masti

Mastile de purificare de care aveti nevoie pentru a restabili echilibrul pielii

Acnee, puncte negre sau pori mariti – Pielea ta sufera de stres, dezechilibre hormonale sau …

acid hialuronic

Proprietatile si beneficiile acidului hialuronic

Acidul hialuronic este un aliat excelent pentru ingrijirea pielii noastre. Proprietatile sale lupta impotriva pierderii …

Leave a Reply