Peach Bite

Piersicile sunt fructe foarte populare, delicioase și suculente. Prima dată cultivate în China, piersicile sunt acum disponibile pe tot globul. În afară de a fi gustoase, acest fruct este, de asemenea, o sursă bogată în vitamine, minerale, antioxidanți și diverse alte conținuturi chimice.

Deși acest fruct conține o mulțime de substanțe nutritive, beneficiile sale de sănătate sunt pur și simplu cunoscute datorită beneficiilor de sănătate. Dar, odată ce beneficiile pentru sănătate sunt cunoscute, tot mai mulți oameni vor începe să manânce acest fruct suculent zi de zi.

1 . Protejează vederea
Beta-carotenul este responsabil pentru sănătatea ochilor și piersicile conțin o cantitate bună din acest antioxidant, împreuna cu vitaminele A și C. Consumul regulat de piersici poate îmbunătăți sănătatea vederii, prin creșterea circulației sângelui în tot corpul.

Beta – caroten , de asemenea, hrănește și protejează retina de radicaliir liberi , precum și a ajuta la prevenirea cataractei și a degenerescentei maculare.

2 . Promovează sănătatea pielii
Piersicile sunt o mare sursă de vitamine A și C, care sunt foarte esențiale pentru sănătatea pielii . Vitamina A asigură hidratarea pielii , care îmbunătățește textura pielii făcându-o moale și suplă. Vitamina C este un antioxidant puternic care protejează pielea de radicalii liberi .

3 . Menține greutatea
Piersicile sunt fără grăsimi și conțin o medie de doar 68 de calorii. Cantitatea mare de zahăr în piersici este naturală și , prin urmare, nu are un efect negativ asupra sănătății . Dacă sunteți într-o misiune de pierdere în greutate , având piersici la îndemână vă va ajuta să evitați gustări care îngrașă.

4 . Previne cancerul
Piersicile sunt bogate în antioxidanți , care ajută la prevenirea creșterii celulelor canceroase . Piersicile sunt cunoscute în special pentru protejarea organismului împotriva cancerului pulmonar, de colon și cancerului oral. De asemenea , acizii fenolici , denumiți și acizi clorogenici neochlorogenici din piersici par să oprească liniilor celulare ale cancerului la sân.

5 . Controlează colesterolul 
Consumul de piersici în mod regulat poate ajuta la controlul colesterolului ridicat și probleme care duc la diabet și boli de inimă. Acest lucru este, în principal pentru că piersicile conțin compuși fenolici care previn oxidarea lipoproteinelor cu densitate mică , sau LDL. De asemenea , alimente bogate în beta – caroten, cum ar fi piersici sunt bune pentru scăderea nivelului de colesterol în fluxul de sânge.