guava

Beneficiile pentru sănătate ale guavei includ tratamentul de diaree, dizenterie, constipație, tuse, frig, îngrijire a pielii, presiunea arterială, pierdere în greutate și scorbutul.

Mulți dintre voi poate au gustat acest tratament delicios, sau cel puțin au văzut sau auzit despre el. Guava este foarte popular în țările din Asia , dar este din ce în ce disponibil în lumea occidentală, mai ales că beneficiile sale de sănătate sunt revelate. Este un fruct de sezon, în formă de pară, de culoare verde deschis , galben , sau maro exterior atunci când este copt. Guava are , de asemenea, carne alba sau maro și o mulțime de semințe mici, greu învăluit în pulpă moale, dulce . Acesta este consumat crud ( copt sau semi-coapt) sau sub formă de gemuri și jeleuri.

Acest fruct popular este un centru de putere de substanțe nutritive. Dacă zicala tradițională spune că “Un mar pe zi ține doctorul departe”, în Europa și America , fraza este , probabil, schimbată la “Câteva guave în tine doctorul departe pentru tot anul”, în subcontinentul indian și locuri în care guave cresc de obicei . Numele său științific este Psidium guajava .

Aruncați o privire la 10 de beneficii pentru sănătate ale Guavei!

1. Bogat în Vitamina C 

Guava conține Vitamina C și ajută la protejarea celulelor canceroase.

2 . Scade riscul de diabet zaharat

Fibrele sunt importante pentru scăderea nivelului de zahăr din sânge . În același timp , este buna în curățarea sistemului digestiv și menținerea intestinelor. Guavele sunt bogate în fibre . Cu atât mai mult sistemul rămâne curat, mai fericit la interior.

3 . Îmbunătățește sănătatea ochilor

Vitamina A sau retinolul este responsabil pentru o vedere bună. Guava este bogat în retinol , deci, dacă nu vă plac morcovii, puteți încerca o guavă pentru îmbunătățirea vederii.

4 . Conținut de acid folic 

Guavele conțin un mineral cunoscut sub numele de acid folic . Acesta ajută la promovarea fertilității la om.

5 . Reglează nivelul tensiunii arteriale

Potasiul din guave ajută la normalizarea nivelului tensiunii arteriale. O banană și o guavă conține aproape aceeași cantitate de potasiu.

6 . Guavele onțin elemente de cupru

Guave conțină element de cupru , care este foarte bun în menținerea bunei funcționări a glandei tiroide . Funcționarea necorespunzătoare a glandei tiroide poate provoca o mulțime de probleme de sănătate .

7 . Bogat în mangan 

Guavele sunt bogate în mangan , care ajuta organismul să absoarbă alte substanțe nutritive importante de alimente pe care le mâncăm . Când hrana noastră devine utilizată în mod adecvat , vom obține toate substanțele nutritive cheie , cum ar fi biotină , vitamine , etc.

8 . Relaxant nervos 

Guava este bogată în magneziu, care acționează ca un relaxant nervos . Aceasta vă ajută să vă relaxați mușchii și nervii corpului . Deci, după o muncă grea , o guava este cu siguranță ceea ce aveți nevoie pentru a vă relaxa mușchii și a da sistemului de un impuls de energie.

9 . Minte sănătoasă

Acesta ajută la menținerea funcțiilor creierului,la menținerea fluxului de sânge bun și , de asemenea, prin infuzarea cu Vitamina B3 și Vit B6. Vitamina B6 este piridoxină, care este bună pentru nervi. Păstrează nervii relaxați.